În condițiile în care concurența între destinațiile turistice din Europa este din ce în ce mai mare și în dorința de a-și loializa oaspeții din străinătate,, o companie din Varna, filială și agenția din Bulgaria a unui mare turoperator german – Schauinsland Reisen a dezvoltat un produs turistic inovativ: o cutie-suvenir cu informații și produse culinare bulgărești, pe care turiștii străini o pot cumpăra ca amintire sau cadou simbolic din Bulgaria, pentru cei dragi.
„De ani de zile, echipa noastră caută modalități diferite și inovatoare de a le arăta oaspeților ceva mai mult din țara noastră și de a lăsa amintiri care să-i aducă pe oameni înapoi la noi. La sfârșitul verii trecute, o idee ne-a inspirat foarte tare – nu doar să oferim amintiri, ci să împachetăm o bucată de Bulgaria pentru ca oaspetele să o ducă acasă cu el”, a declarat Iliya Iliev, administratorul companiei, pentru BgTourism.bg.
Produsul a fost lansat în acest an, cu mare entuziasm la începutul lunii martie, de Ziua Națională a Bulgariei și a început deja să fie distribuit prin intermediul operatorilor de turism și la recepțiile hotelurilor, în data de 1 iulie.
Turiștii au astfel ocazia să părăsească Bulgaria cu produse culinare bulgărești tradiționale de înaltă calitate, ambalate atractiv într-o cutie de carton care conține și o broșură în 7 limbi, care prezintă pe scurt, istoria Bulgariei și oferă informații despre produsele incluse.
Cutia Bulgaric a fost proiectată cu dimensiuni practice pentru a se potrivi în orice valiză. Cântărește 4,5 kg, are dmensiunile 28 cm x 28 cm x 12 cm și costă 100 de leva.
Sursa: BgTourism.bg partener byjulia.ro