O conferinţă despre conectivitatea internaţională ca şi cheie pentru creşterea durabilă a turismului bulgar, a fost deschisă vineri, la Sofia. Este organizată de către Consiliul Naţional de Turism al Bulgariei şi Ministerul Turismului.
În deschiderea evenimentului, ministrul Turismului, Evtim Miloshev, a declarat că sustenabilitatea este cheia pentru dezvoltarea turismului bulgar.
El a spus că această conferinţă a fost foarte oportună, deoarece a venit între sfârşitul verii şi începutul sezonului turistic de iarnă, “într-un moment în care vorbim despre modernizarea produsului turistic, despre crearea unui brand naţional şi o destinaţie naţională, despre crearea unui brand balcanic şi a destinaţiei balcanice”.
El a spus, de asemenea: “Vorbim despre un brand turistic integrat prin care vom vinde Balcanii ca destinaţie turistică. Acesta devine din ce în ce mai interesant atât pentru turiştii de peste mări, cât şi pentru turiştii europeni”.
Miloşev a subliniat că principalul subiect la întâlnirile internaţionale din ultimele luni a fost conectivitatea aeriană, fără de care Bulgaria nu poate vinde un produs turistic integrat şi aştepta un flux turistic. El a spus că a început un dialog foarte bun cu concesionarii aeroporturilor din Varna, Burgas şi Sofia. Ministerul Turismului şi Aeroportul Plovdiv lucrează la lansarea zborurilor charter din Bucureşti şi Praga către Plovdiv, pentru sezonul turistic de iarnă.
Ştire selectată de BTA pentru promovare şi publicare de către AGERPRES, fără intervenţie pe text, conform acordului de colaborare dintre agenţii.